Digital satsning gav rekordresultat

Så blev Direktroniks digitala satsning en succé - och därför har B2B allt att vinna på sälja online.

FRUKOSTSEMINARIUM
Hos Authority, Rådmansgatan 49, Stockholm

TID
Torsdagen den 16 mars klockan 08.00-09.30

ANMÄL DIG HÄR

Den digitala B2B-handeln växer med cirka 15 procent per år. Allt fler upptäcker att man kan få effektivare försäljning, större tillgänglighet och bättre service. Men hur ska man gå tillväga för att lyckas med sin digitala satsning?

Tillsammans presenterar digitalbyrån Authority och SEM-specialisterna HIROY vad B2B-företag har att vinna på att sälja online samt hur SEM kan få försäljningen att växa. Med utgångspunkt i B2B-företaget Direktronik berättar vi hur antalet webborder ökat med 74 procent och omsättningen via SEM ökat med otroliga 6 000 procent - på bara några månader. 

Dessutom gästas vi av plattformsleverantören Litium, som har med sig sin rykande färska rapport "Svensk B2B-handel 2016". Missa inte höjdpunkterna från den undersökningen.

08.00 Välkommen! Frukosten serveras
08:30 Authority berättar hur B2B lyckas med e-handel och HIROY berättar om fördelarna med SEM.
09.15 Litium presenterar rapporten "Svensk B2B-handel 2016"
09.30 Slut 

 

ANMÄL DIG HÄR

 

Vi ses!
Hälsningar vännerna på Authority & HIROY