Missade du frukosten?

Hade du inte möjlighet att komma och lyssna på vårt frukostseminarium? Ingen fara - här kan du ta del av bilder och en sammanfattning.

Under frukosten berättade vi om hur man driver ett lyckat digitalt projekt inom B2B. Vill du snabbt ta del av våra insikter så har vi samlat dem här:

5 anledningar att digitalisera B2B
Så lyckas ni med webbprojektet

Vad vore ett frukostseminarium utan en riktigt god och lyxig frukost? Självklart såg vi till att våra gäster kunde ladda med kaffe, yoghurt och smörgås. Och ett litet franskt bakverk.  

 

Den fullspäckade timmen inleddes av Authoritys digitala strateg Susanne, som pratade om den digitala transformationen och hur den påverkar oss alla - och B2B-företag i synnerhet. 

Digital strateg Susanne

Magnus Dahlquist, som är SEM-specialist på Hiroy, gav nya insikter och fördjupning kring hur viktigt det är att arbeta strukturerat med sin betalda sökmarknadsföring.

Frukosten avslutades med att Åsa Lundborg Ling från plattformsleverantören Litium delade med sig av de största insikterna från undersökningen "Svensk B2B-handel 2016".

åsa lundborg ling